Hoppas på bra järnvärde

Ja det är det enda det hänger på just nu, om vi får åka hem idag eller inte. Barnläkaren har varit här och gjort 72 timmarskontrollen på Simon och allt såg bra ut. Så nu bara väntar vi på besked om mig och mitt järnvärde och hoppas att vi får åka hem idag!!! <3
Jag fick ju två påsar blod igår så det borde ju vara bättre tycker jag. Både USK:an och Jonny sa att jag fick lite färg i ansiktet redan efter första påsen och att efter den andra så såg det riktigt bra ut. Jag känner mig riktigt pigg nu faktiskt. Klart man är trött och så ändå, men de beror ju lite på störd nattsömn också =P

Jag hoppas hoppas hoppas!!

Just nu ligger Jonny och Simon och myser på sängen här. Snart är det dags för lunch. Jag börjar bli bra hungrig nu. Det fanns inga tallrikar rena i morse så jag kunde inte äta nån fil, utan det vart bara mackor.

Det är fullbelagt här på BB nu. Och det larmas hela tiden! Tycker synd om personalen faktiskt, dom har fullt upp. Springer som jag vet inte vad i korridorerna,

Nej nu ska jag ta en liten promenad här i korridorerna. Jag vill åka hem nu!!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Välkomna hem

2010-04-22 @ 16:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0