Inför snittet

Idag kom jag på att jag måste köpa stödstrumpor inför snittet på måndag. Sånna som man köper på apoteket, som stängde kl 14 idag. Men vi ska åka in till Gävle imorgon, där har apoteket öppet mellan 12-15 vid sjukhuset.

Har packat väskan som ska med till BB så vi har kläder med oss till bebis. Ska ta och packa en väska till mig också.

Jag kan inte låta bli att börja gråta så fort jag tänker på att jag inte ska få träffa Thilde på så länge... Det känns så hemskt att åka ifrån henne nu när hon är dålig också. Igår kväll började hon klaga lite över höger örat också, så hon börjar ju få ont av öroninflammationen också. Men den var ju så lindrig så hon inte behövde penicillin sa dom på sjukhuset så vi får väl hoppas att det stämmer då!

Just nu sitter vi och kollar på hockey på 5:an. Djurgården spelar inget vidare än så länge.. Men så har det bara gått några minuter i första perioden också. =P Vi får hoppas att dom rycker upp sig. Det blir ju också lite mer spännande om kanske HV får vinna nån match också, för då blir det ju fler matcher att titta på, alltid lika spännande! :o)

Idag ska jag böka in bebbens kläder i byrån så det är klart tills vi kommer hem.

Jag måste berätta om i natt förresten. Jag vred till vänster ben så det gjorde asont i ryggen och sen när Thilde vaknade en sväng och jag gick in till henne och satte mig på stolen så höll jag på att börja grina för att det gjorde så ont! Lika så sen när Thilde gick in och la sig i våran säng så gick jag på toaletten och det vart lika där! Jag fick sitta på ena skinkan för annars så höll jag på att ramla av för att det gjorde så ont!
Sen när jag skulle lägga mig i sängen så fick jag inte upp benet, tårarna bara rann för att det gjorde så jävla ont! Jag fick lägga mig ner i sängen och hjälpa till och lyfta upp benet i sängen för att komma i säng igen... Jag grinade som en gris för att det gjorde så ont och Thilde började grina hon med för att jag grinade, tussan <3
Men sen när jag vaknade så hade det släppt som tur var, men jag vart jävligt rädd måste jag säga!

Tänk, om ca 40 timmar så är bebis ute om dom följer tidsplanen på sjukhuset vill säga.

Puss <3

Kommentarer
Postat av: mormor

ja nu börjar även jag tycka att det är spännande. ska hålla tummarna hela dagen i morgon måndag kram kram

2010-04-18 @ 17:04:52
URL: http://KKramz.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0