Ingen vanlig dag!

Idag är ingen vanlig dag, för idag är Maddes födelsedag, hurra hurra hurra! Grattis på födelsedagen gumman! <3

Thilde är hostig som fan nu, hostar och grinar mest hela dagarna, jag tycker så jävla synd om henne. Varje morgon har hon feber men den försvinner underligt nog under dagen, vet inte om det är för att hon får ipren eller vad det är, för den kommer inte tillbaka även fast iprenen går ur kroppen.

Idag  är det alltså tisdag. imorgon är det onsdag. På torsdag är det dags att skrivas in på sjukhuset för snittet på måndag. Vart fan har tiden tagit vägen?!

Idag var mamma och Bina förbi en sväng och hälsade på. Alltid lika skönt att slippa sitta själv hemma hela dagarna när Jonny jobbar.

Annars händer det inte så mycket.
Vi missade Robins kalas i söndags för att Thilde var dålig, då satt vi nere på akuten istället med lilltussan. Där kollade dom även hon hade stjärtfluss, dvs halsfluss i stjärten. 
Imorgon fyller Robin 1 år!! Tiden har gått så jävla fort, jag fattar inte!!! Var det inte igår han föddes?

Thilde och jag har badat och duschat nu på kvällen, hon hostade så hemskt och inget annat hjälpte så då fick hon hoppa i badet.

Nej nu ska vi mysa lite innan vi ska krypa i säng.

Puss <3
Nej nu vet jag inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0