Mys!!

Jag bara älskar att mysa :o)

Det är så gosigt att mysa med allra helst bebisar, dom luktar så gott!

Thilde tycker också om att gosa, hon brukar stå bredvid när jag ammar Simon och smeka honom på huvudet eller hjälpa mig att hålla i honom, (hon sätter då sin hand på hans rumpa) Hon är så jävla duktig!! Men man märker att hon blir fundersam ibland, hon funderar nog mycket över varför han hela tiden ska vara hos mig... Men hon är världens bästa stora syrra! <3
 
Vi fick åka hem i torsdags som tur var, jag hade blivit tokig om vi skulle ha behövt stanna längre!
Jag känner ju att det är lite annorlunda med värk i såret och så sen vi kom hem, man är mycket mindre stilla, så det har börjat blöda lite vid ena niten och så, men det tar jag gärna! Orkar inte vara för stilla heller. Dom där dagarna på sjukhuset pajade min rygg totalt!! Kan knappt gå rak i ryggen ibland för musklerna känns helt förtvinade. Men det hämtar vi ikapp snart hoppas jag!

Just nu sitter jag och väntar på att Simon ska vakna så jag får gosa lite och så ska han få äta, sen ska jag in i duschen, det ska bli så skönt.
Tänkte först ta med honom in men känner att jag vill ha Jonny hemma då, är fortfarande ganska klen och så =P Sen måste ju nån hålla Simon varm medans jag torkar mig och klär mig och så, så det får bli en annan dag :o)


Här är webbisbilden som vi tog på BB.

Ska knäppa mer kort sen och lägga ut, vi har varit dåliga på att knäppa kort hittils, men det kommer!

Nu vaknar Lilleman så nu ska jag gosa!!!!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja de är mysigt :)



åh vill komma å hälsa på =)

ha de så jättebra nu puss <3

2010-04-24 @ 16:42:56
Postat av: madeleine

Myspys <3 <3 <3

2010-04-24 @ 17:36:41
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Sabina: Det är ju det! Och bebisar luktar så speciellt också :o)

Puss <3



Madeleine: Massor!!! <3 <3 <3

2010-04-24 @ 18:34:01
URL: http://ejlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0