Lite uppdatering

Nu kommer jag inte ihåg om jag har berättat om Simons behandling tidigare och orkar inte gå tillbaka och kolla heller, så jag kan ju berätta att han fick en 10-dagars intravenös antibiotikakur mot magen och sen vart han som en helt annan unge, underbart!!

Annars så har ju Jonny haft semester nu i ett par veckor, sista veckan påbörjades faktiskt idag!

I fredags så var vi till Furuvik tillsammans med Madde, Johan och Robin, mycket mycket trevligt!!

Det är ju lite snålt med djur på furuvik nu måste jag säga... riktigt pinsamt med tanke på inträdet!!

Gudars jag är alldeles för trött för att skriva blogg just nu känner jag, så nu kommer lite bilder, sen ska jag titta klart på SATC sen blir det sängen!!!



Simon som börjar bli stor kille <3


En sköldpadda =P


Robin <3


Thilde är inne och hälsar på hos getterna <3

På Furuvik så kunde man köpa presentpåsar, så vi köpte till barnen och dom fick mjukisdjur i dom, här får Simon sin nalle:


Simon med sin nalle <3


Lyckliga Thilde älskade att åka fritt fall på furuvik. Det gjorde däremot inte Robin, han fick nästan panik i den han tussen <3

Imorgon ska jag till BVC med Simon, det ska bli kul att se vad han väger nu! Sist han vägdes så vägde han 7.9 kilo och det var samma dag som penicillinkuren avsutades :o) Så nu väger han nog närmare 9 kilo gissar jag på =P

Nej nu ska jag gå å sova, klockan börjar bli mycket...

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0