Besviken

Ja jag kan inte bli annat...


Men ärligt talat så orkar jag inte bry mig längre, känner bara att vissa letar efter saker att tycka illa om hos mig och min sambo, men då tycker jag också att man då kan vara så pass rakryggad och säga det till oss då också. 


Ni som inte vet vad det här handlar om funderar säkert vad jag surrar om nu, men jag orkar inte ens lägga ner energi på att förklara tyvärr.

Jag vet bara att när jag fick missfall -06 så var det liknande liv runt omkring mig och efter att jag läst vad jag läste igår så mådde jag piss och hade sammandragningar halva natten så jag tänker inte lägga ner nå mer energi på det, jag tänker inte riskera något den här gången! 


Kommentarer
Postat av: gunilla johansson

Lilla gumman varför gör ni så stor affär av att Anna lågger en kommentar på det ni skrivit. varför skriva på bloggen öppet för alla om man inte kan kommentera med sina egna åsikter.

2010-02-11 @ 18:37:22
Postat av: gunilla johansson

nu börjar det här bli jobbigt vi beter oss som småungar allihop vi är ju vuxna människor jag lägger locket PÅ

2010-02-11 @ 19:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0