Dålig start på dagen

Ja idag började inte dagen nå bra alls... Jag måste ju åka buss ner till dagis nu för jag pallar inte att gå, har för ont av foglossningarna. Så i morse när vi var på väg till bussen så ser jag hur den dundrar förbi ute på vägen.. jag blev så sur!! Alldeles för tidig var den, den skulle vara 8.28 i Västland men åkte förbi hemma hos oss 8.33... Så då fick jag gå ner till dagis, ingen lek kan jag lova.. fy satan så ont jag har nu =/

Så har jag tänkt tvätta lite och så idag men pallar knappt lyfta tvättkorgen så jag får dela upp tvätten på tre delar och hänga en del i taget... 


I måndags så var Thilde och jag in till uppsala en sväng, vi var till Dress Mann och köpte kläder till Jonny för presentkort han fick av sin farmor och farfar när han fyllde år, det vart rätt bra med kläder tycker jag, 2 par jeans, 3 st T-shirts ett par långkalsonger och en långärmad tröja vart det. Sen gick vi iväg och matade "ankorna" vid dammen... Gudars, dom var som tokiga! Så fort vi stannade med vagnen så kom dom och flockades runt oss, Thilde vart alldeles lyrisk och ville gå ner och mata dom hon också, det gick ett tag men sen vart hon biten i fingrarna av dom så då ville hon sitta i vagnen igen. Men det var så galet mycket änder, över hela gångvägen så folk kom ju inte fram! Dom gick upp i snövallarna och grejer för att komma förbi, riktigt roligt för Thildes del :o)

Lite bilder:


Lite änder dårå... Dom till och med satt på fötterna på mig :o)



Thilde gömmer sig lite när mamma tar fram kameran :o)



Lilla fröken i sin nya mössa, 19.50 för en mössa tyckte jag inte var så farligt =P



Igår så var jag på vattengympa igen, det gick bra faktiskt, tänkte mig för mera den här gången och tog inte i så hemskt så jag fick inte sån där hemsk huvudvärk efteråt men nog fan blir man trött av det!

Beckis skulle besiktiga sin bil så hon kom och hämtade mig på sjukhuset och följde med hem en snabbis och drack lite kaffe. Sen åkte vi ner och hämtade Thilde, hem lite snabbt och städade sen följde vi med henne in till Gävle när hon skulle handla, riktigt trevligt. Thilde vart lite otålig i affären på slutet men hon tyckte väl det var tråkigt stackarn... Fick tag i en vinterjacka åt henne för 89.50 =P Jättefin är den! Jag bara älskar halva REA-priset :o)


Sen när vi var färdiga på ICAMaxi så bjöd Beckis på fika, så Thilde och jag tog en varm korv å mumsade på. Sen hittade vi ju på "karuseller" hon har tjatat jättelänge om att hon vill åka karusell, och där fanns det ju så hon vart jätteglad lilltussan <3



Åker "loket"



Det hände inte så jättemycket i "karusellen" men hon tyckte det var kul ändå hjärtat mitt.


Idag har jag varit till Madde och Robin en snabb sväng. Orkade inte masa mig hem direkt efter promenaden i morse så jag "mellanlandade" hos dom, sen fick jag skjuts hem av Inga-Lill också, jättesnällt! 

Robin är så gó! Det händer så mycket så fort med honom nu... Har fått kindtand och grejer... Tiden går för fort :o)

Snart är ju min bebbe här också, jättekonstigt! Igår gick jag in i vecka 29! galet, galet...



Min söta gudson! <3


Puss på er! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0