Det bara fortsätter

Ja med tråkigheter tänkte jag.


Tyvärr är det inget jag vill berätta om så ingående, vill försöka hålla det lite privat för alla inblandade. 


Så här ser det ut på ett ungefär: Min sambo mår verkligen inge vidare då hans farmor nyss gått bort.

Min mamma är ett vrak pga det tråkiga som hänt plus lite onödiga "sanningar". Så fort man pratar med henne så håller hon på att bryta ihop och börja gråta, jag förstår henne! Jag själv försöker tänka på allt så lite som möjligt för så fort jag tänker på det så får jag sammandragningar och ont så det är ju inte bra. 


Igår så var iaf Thilde och jag ute på skattjakt. Hon är så söt! Hon fick för sig här ute att hon skulle ut och leta efter en skatt, det röda krysset, så hon tog på sig stövlarna och kom med jackan till mig, så jag hjälpte henne på med den. Så sa hon hej då och öppnade dörren och gick ut. Väl ute på trappen så vände hon och kom in och frågade efter vantarna för det var kallt om händerna, så hon fick vantar och mössa på sig, jag var ju bara tvungen att testa henne, se vad hon tänkte göra! Så när hon fått på sig det så bad hon mig om hjälp att komma ner för trappen så jag hjälpte henne och sen traskade hon iväg. Så hon tänkte på fullaste allvar ge sig ut på skattjakt själv sötnosen!

Men så tog jag in henne och klädde på henne lite mera kläder så tog vi en promenad, hon tycker om att gå ut och gå bara. Sen gick vi hem och byggde en snögubbe på baksidan. Tyvärr så välte den redan när vi hade byggt den för Thilde lutade sig mot den när hon skulle sätta fast moroten som näsan :o) Men då reste jag ju upp den igen, fast till morgonen så hade den ramlat igen.


Idag är Jonny iväg till Skutskär och hjälper sin farfar med lite olika saker så Thilde och jag har en dag för oss själva. Jag ringde till mamma och hörde om hon ville komma hit så hon ska slippa sitta hemma själv men Cissi och Micke var där så dom hade fullt hus ändå. 


Jonny fixade sin mobilkamera igår så snart kommer det lite bilder också :o)


Puss <3


Kommentarer
Postat av: Mormor

Ja du Angelica inte behöver du ha tråkigt med en liten Thilde hemma. Jag kommer förbi på måndag efter tandläkaren kram

2010-02-27 @ 20:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0