Lite bilder (äntligen, I know)

Taget i morse. Jag har blivit som barn på nytt sen Jonny fixade så man kan knäppa kort med hans mobil igen, tack älskling! Du är bäst! <3

 

Så nu när den äntligen kom igång igen så satte jag i mitt gamla minneskort i hans mobil också så man kan knäppa en del kort, och där på hade jag kort sen i somras!!!

 

Sommar, sommar, sommar...

 

Titta så liten! Det var ju när jag hade klippt hennes lugg så förskräckligt kort.. stackars barn..

 

Gudmor och Guddotter i kärleksfullt samförstånd <3

 

Tussan <3

Trötta sötisar

 

Men kolla så liten hon var! <3

 

Oj oj.. Här hade vi inte varit hemma länge alls.. det är nog tusan dagen efter att vi kom hem från BB till och med!

 

Min lilla älskling..

 

Nej nu får det räcka med bilder för den här gånger, ska städa lite mera nu. Igår kände jag verkligen för att städa, men pallade inte för så fort jag gjorde ngåot så fick jag i stort sett andnöd, idag är det bättre med andningen men städlusten är som bortflugen...

 

Saknar min älskling också, jag har blivit så bortskämd med att ha honom hemma nu när han har varit hemma i 1½ vecka, så det känns riktigt tomt och konstigt när han inte är här <3

 

Puss <3


Kommentarer
Postat av: madde

Fy fan angelica jag blev tårögd när jag såg bilderna:) puss <3

2010-02-27 @ 21:07:42
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Emelie <3

Åh vilken mysig blogg du har <3

2010-03-01 @ 06:59:04
URL: http://hahaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0