Nytt "projekt"

Jag kom på den snilleidén här ikväll att jag kommer skriva något citat från Thilde varje dag här på bloggen.

Så jag måste ju börja med grodan som hoppade ur hennes mun igår kväll.

Jonny skulle ut och skotta av tror jag, så när han skulle gå utanför dörren så frågar Thilde: "Men vad är det där för jävla vantar då?"  


Så ikväll när vi hade duschat hon och jag, hon hade även badat, så när jag skulle tvätta håret på henne så säger hon när jag kommer in: "Men va vacker du är mamma, du är mitt hjärta" Hur rörd blir man inte när hon säger något sådant då? Mammas trollunge!


Nej nu börjar det närma sig sängen känns det som... Vill ut på en liten promenad direkt på morgonen med Thilde.


Puss <3


Kommentarer
Postat av: mormor

va kul att du tnker sätta Thildes kommentare på pränt. Det skulle vi gjort med dina också när du var liten för du var så himla rolig och Thilde har ju mycket av dej det här pratiga och roligaha de bra

2010-02-23 @ 08:58:29
Postat av: anna ekström

gullungen kram

2010-02-23 @ 18:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0