Öppna förskolan

Ja där var vi i fredags en sväng, jättemysigt att komma dit, men i vanlig ordning så fick Thilde feber igår, det är så konstigt det där!


Jag köpte hem ost, kex, räkor och vin (alkoholfritt till mig så klart) tills i fredags för vi skulle ha en lite myskväll tänkte jag, men så vart vi så mätta efter att vi ätit mat så vi orkade inte med nått mer den kvällen, så skulle vi ta det igår kväll till melodifestivalen tänke vi, men orkade inte då heller så nu får jag kasta ett kilo räkor för att dom blivit förstörda =/ känns väl så där, men vad gör man då? Man kan ju inte käka när man inte orkar med nått! :o)

Men jag smakade iaf på det alkoholfira vinet igår, riktigt gott var det :o) Nu har jag provat två olika sorter, en svart flaska och en "vit" frostad är väl mera rätt antar jag, båda mousserande och riiktigt goda :o)


Lite bilder från ÖF i fredags iaf:



Robin och Thilde leker i "köket"



Mmmm det är gott med visp <3



Thilde pysslar <3



Thilde i full koncentration



Gostajm <3



I väntan på att sångstunden ska börja


Ja i övrigt så har jag nog inte så mycket att berätta, eller jo för tusan!


I morgon ska jag in till Ackis! ska till auroramottagningen för att gå igenom förlossningen med Thilde iom att jag har en del minnesluckor därifrån. Känns skönt samtidigt som jag är jävligt rädd!

Är så glad att Madde följer med mig! Tack för att du finns gumman! <3


Puss på er! <3



Kommentarer
Postat av: Cissi

Sötnosarna själva :D



Måste försöka komma upp och hälsa på nån dag. Men vet inte riktigt när de blir för har dåligt med bensin :/ i vanlig ordning... Inga pengar heller men men. Komma och hälsa på nån dag det ska jag!



Hoppas allt är bra med er :) Här är det bra :)



Hälsa Jonny!



Puss<3 (saknar er!! )

2010-02-07 @ 16:06:41
URL: http://lurpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0