Rackarns anåda

Jaa det du! =P


Nej idag ska jag försöka städa lite här hemma är tanken. Klockan är nu 13.40 och jag har inte kommit igång än, så det ser ju inte så lovande ut...

Har tänkt försöka ge mig ut och leka en sväng med Thilde med. Vi har ju varit isolerade i nästan två veckor nu, sen hon blev sjuk.

Men jag är lite rädd för att ta ut henne också för minsta lilla hon anstränger sig inne så får hon sån hemskt hosta igen...  Men lite frisk luft är nog bara bra, hon behöver ju inte direkt springa omkring ute =P 


Jonny har åkt till Skutskär för att hjälpa hans farfar med lite grejer så skulle dom väl in till Biltema i Gävle också som jag fattade det så han blir nog borta ett tag, oj, nu snöar det igen ser jag!

Det har ju kommit helt galet myket snö nu! Kan inte fatta att det aldrig tar slut, tänk så länge det kommer slaska och vara lerigt sen när skiten ska bort! 


Nej nu ska jag försöka komma igång här..


Ha det bra nue!

Puss <3


Kommentarer
Postat av: mormor

har du testat Thilde om det kan vara hundarna hon är allergisk mot hon är ju så ofta sjuk stackarn puss o kram på henne

2010-02-21 @ 17:47:46
Postat av: Angelica

Japp, inga allergier.

Den här gången var det för att vi varit ner på öppna förskolan, hon blir alltid sjuk när hon varit där.

Kram

2010-02-22 @ 11:02:31
URL: http://ejlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0