Städa städa

Det är något man får göra varje dag utan att det syns! Blir tokig på den här röran..


Thilde är ju lite hängig men dock mycket bättre idag än hon var igår och förrgår! Hon har väldigt jobbigt med hostan och verkar ha jätteont i halsen för hon grinar så fort hon hostar lite lite grann.. Ringde BVC och pratade med "våran" barnmorska och hon sa att dom oftast inte ger något starkare än Ipren när dom är så små och det får hon ju dygnet runt av mig nu, full dos! och hon har ändå så där ont. Så vi får väl se.. men om hon börjar hosta idag som hon gjorde igår så är det vi som sitter på akuten tills hon fått nån hjälp för så ska hon inte behöva ha det! Hon hostade även så hon kräktes i natt... 


Nej, åter till städningen, slut på lugnet =P 


Puss <3


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åt lite chips som va kvar från kvällen innan och jag tänkte inte så mkt på de för chipsen va ganska så hårda men sen när jag höll på och greja med tungan så upptäckte jag att tanden va sönder :O



Ja, det blir tandläkarn i Tierp. Har fått Anders som min tandläkare nu och jag som tyckte att Rolf va bra men Anders är ännu bättre :) Vill inte byta bort honom för pengar ;)



Puss<3

2010-02-14 @ 15:14:18
URL: http://lurpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0