En härlig dag!

Ja idag har varit en underbar dag. Solen har skinit (säger man verkligen så?) hela dagen så vi var ut en sväng mitt på dagen ocg drog Thilde i pulka. Jonny fick dra för jag pallar inte =P  så gick vi runt området här hemma och en sväng ner på banvallen också, där hittade vi en perfekt liten backe som Thilde fick åka lite i, det tyckte hon var superkul! Sen åkte både hon och Jonny också, det gillade hon nog ännu mera.

Efter det så gick vi hem så gjorde Jonny i ordning en backe åt henne på garageuppfarten så nu kan hon åka i backen varje dag om hon vill :o)


Sen när vi kom in så drack vi lite varm choklad och åt hård macka med leverpastej på, sen var det nån som somnade så fint så. Jag slocknade själv på soffan jag med =P Det var bara Jonny som pallade att vara ute ordentligt haha! 

En granne till oss haffade mig på vägen hem och bjöd mig på tjejmiddag ikväll, tyvärr så har jag fullt upp med att pynta ner julen så jag hann inte :o( Kändes lite tråkigt faktiskt för jag känner henne inte så bra eller nästan inte alls faktiskt =P Vi har bara pratat 3 gånger tror jag och sista gången är för snart ett år sen :o) Men jag får knalla dit nån dag ändå och hälsa på tror jag, känns lite dumt bara för jag har inget nummer till henne och man vill ju inte direkt bara dyka upp... 


Här kommer iaf lite bilder från idag:



Nere på banvallen



Jonny åker pulka i lilla backen vi hittade :o)



Thilde drar pulkan själv på vägen hem och var såå mallig så, men upprepade hela vägen: "Vi behöver inte gå hem, Vi behöver inte gå hem" =P



Thilde väntar tålmodigt medans pappa modifierar "pulkabacken" =P



Weeei vad det går! <3


Det var lite bilder från idag det.. 

Bubba har ju varit så gosig den senaste tiden, han vill vara nära en hela tiden. Så en morgon la han sig på min arm och skulle sova, men jag pallade inte ligga på rygg så jag fick lägga mig på sidan med ryggen till honom, då gjorde han så här:


Mysbubba! <3



Thilde vart överlycklig när hon fick äta leverpastej med sked :o)



Hade ju tur och fick tag i ett kilo ugnsbakad leverpastej för bara 22 kr på hemköp :o) Så nu jävlar äts det leverpastej =P


Sen har jag inte så mycket mer att komma med.. Eller jo, igår åkte saxen fram! Mitt hår var så slitet så jag kunde knappt borsta ut det när jag skulle till att duscha, då tog jag saxen och klöpp (klippte?) lite och sen lite till, vart egentligen lite för kort tycker jag nu, men det växer ju ut igen =P 

Bild på resultatet kommer sen. Nackdelen när man får kortadre hår är att man ser så jävla rund ut i ansiktet =/ Men det är jag ju så det är ju inget som ljuger direkt =P



Nu räcker håret bara till strax nedanför öronen... pagefrisyr vart det! :o)

På tisdag börjar dagis igen för Thilde! Hon börjar prata ganska mycket om dagis nu så jag tror hon längtar dit :o)


Nej nu vill Thilde köra lite moppe =P


Puss på er! <3


Kommentarer
Postat av: moster anna

Gud va härligt det ser ut när ni åker pulka. Hon är så himla gullig. kram till er alla från moster

2010-01-09 @ 18:29:31
URL: http://eekans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0