Fredagsmys

Ja idag ska vi nog ha lite fredagsmys här hemma, funderar på om vi ska käka tacos ikväll och lite så där.


Igår var en underbar dag. Var hela dagen med mamma och Bina, jättemysigt var det. Thilde var på dagis för hon vart så pigg där trots prickarna som hon fått.

Men idag jag ner på sjukgymnastiken och då fick jag en tid på BVC innan så Hermine får kolla upp prickarna. 


Mamma kom precis när jag satt och skrev, så nu har jag varit på sjukhuset och allt. Thildes prickar trodde Hermine att det var något virus som hon fått på dagis, och dom kunde sitta kvar upp till några veckor trodde hon. Men det var ingen fara.


Sen var jag ju på sjukgymnastiken också, jag fick min "gamla" sjukgymnast, Reine, det kändes bra, för han känner ju mig sen tidigare och jag känner honom. Jag fick akupunktur för första gången i mitt liv! Det var lite nervöst. Han satte 4 nålar men det var bara en som gjorde ont, dom andra kändes inte, förutom när han skruvade på dom så klart =P Men jag har fortfarande ont efter den som gjorde ont hela tiden konstigt nog. 



Jonny ska besiktiga bilen idag så jag passade på att köpa nya lampor till dimljusen när vi var nere på byn. Han ska ju sluta till kl 13 idag, men eventuellt skulle dom få jobba över lite, han visste inte. 


Likadan bil som våran.


Min älskling! <3

Nej nu ska Thilde och jag käka Lidl-pizza till lunch, dom är så goda!! 


Puss <3


Kommentarer
Postat av: madeleine

<3 <3

2010-01-23 @ 09:41:15
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: madeleine

kom bara kom:D puss <3

2010-01-24 @ 11:38:15
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0