Hej hopp och hallå!

Potatisen står på spisen, snart åker fisken in i ugnen med smögensås i formen, det blir kanongott det här! Synd bara att grönsakerna är slut, men det får gå ändå =P


Idag kom mamma och Bina och hälsade på en sväng. Det var jätteroligt! Thilde var inte på världens bästa humör tyvärr och var då inte så trevlig, men hon åkte i säng direkt när dom åkt hem så nu är hon på lite bättre humör iaf. Vi ska gå ut en sväng när vi har ätit har jag tänkt så hon får göra av med lite energi, det var ju ett tag sen nu, det har ju varit så kallt så jag har inte velat ta ut henne om dagarna! 


Nu är jag så hungrig så magen nästan kurrar, men det ska det snart bli ändring på, när vi äter det här så äter jag alltid alldeles för mycket så jag blir proppmätt istället =P


Hmm annars då...? Annars har det varit väldigt lugnt faktiskt. Vi blev bjudna på mat hos Jonnys mormor och Elmo igår så vi var dit och åt lite jansson och köttbuller, det var jättegott! 

Vi hade så kul åt Thilde, för i början var hon såå blyg för Elmo, hon vågade inte ens prata med honom, men sen släppte det och hon lekte massor med honom, han fick inte vara i fred till slut. Jag tyckte lite synd om honom för man såg att han inte riktigt orkade, han har ju lite problem med hjärtat och kärlkramp och så, så man såg att han vart väldigt trött, men tyckte väl ändå att det var roligt så han fortsatte busa med henne :o) 

Thilde säger som oss, hon säger Mommen till Jonnys mormor, det tyckte hon om :o) Hon vart jätteglad när Thilde sa Mommen till henne :o)


Nej nu ska fisken in i ugnen! 

Puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0