Ibland blir man fan rädd!

Om jag vore Eddie (från Idol) skulle jag fan vara rädd för vissa fans... En del ägnar ju hela sitt liv till att bevaka allt han gör! Startar bloggar där som skriver hur mycket dom älskar honom och hela baletten, själv tycker jag det blir jävligt patetiskt. Visst kan man gilla personen ifråga, men måtta! Om jag vore Eddie skulle jag fan vara rädd!

Några exempel:

http://iloveeddie.blogg.se/

http://eddierazaz.webs.com/

Visserligen är ju den senare en "fansida" men det låter ju ändå som att hon som startat sidan ska gifta sig med honom... Ja nej jag vet inte jag.. Lite smått full i skratt blir man ju när man ser sånt där.. Lägger ner hela sitt liv på en peron dom inte ens känner, som dom träffat en gång, som han säkerligen inte ens minns! Farligt farligt.. Stalkervarning!

Kommentarer
Postat av: SANELA , ♥

Du förstår väl ändå att dom du skriver om faktiskt kan läsa det där? Haha jag tror inte jag kommer gifta mig med honom. Man kan väl gilla någon? Alla har väl sin idol? Hur många twilight bloggar finns det inte? Jag tror nog Eddie inte är rädd. Han är snarare glad. Ifall du inte visste det så skrev han om mig på sin blogg och skrev att jag var snäll och tackade osv. Hur hittade du ens bloggarna/sidorna? Du måste ju självklart gått in på hans blogg och letat efter såna saker bara för att skriva skit om det sen här. Haha. Jag är ingen stalker, men du kanske är?

2010-01-04 @ 23:35:26
URL: http://eddierazaz.webs.com/
Postat av: Angelica

Och du Sanela, borde väl veta att IP.nr loggas när man skriver kommentarer, så även om man ändrar namn så visas det samma IP.nr =P

Och dessutom så skrev jag ju faktiskt det att din är ju iaf en fan-sida, men har du sett den andra brudens sida?

Hon hade svarat på en massa frågor om året som gått och allt handlade om att allt blivit så mycket bättre sen Eddie "kom in i hennes liv" "innan det och det fanns inte Eddie" och så där.. klart man börjar fundera! MEN som sagt, din är en fansida, det tycker jag inte är lika illa, precis som jag skrev tidigare, då är det mer en hyllning av honom.

2010-01-06 @ 14:14:46
URL: http://ejlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0