Igår så var...

...vi till Anders, Mia, Wilma och Melvin och hälsade på. Vi bytte bland annat julklappar till barnen, har inte hunnit med det än för Melvin har varit dålig åsså har det kommit lite annat emellan.

Det var jättekul att träffa dom, det blir ju så sällan! Thilde och Wilma leker jättefint ihop och Melvin är ju så söt! Men han är väldans mammig så jag vågade mig inte på att hålla honom nånting, vill inte att han ska bli lessen tussen..


Det kändes faktiskt lite konstigt, för Wilma och Thilde stängde in sig på Wilmas rum och lekte och hade sig, precis som om dom vore mycket mycket äldre! Wilma fyller ju bara fyra i år och Thilde tre.



Wilma <3



Thilde leker i Wilmas rum



Busungar! <3



Melvin tränar stenhårt på att gå, han är så duktig så <3


Thilde är iaf för mysig måste jag bara berätta. Hon vaknade i morse när Jonny skulle åka och jobba så vi gick ner så hon fick säga hej då åt honom, så fort han stängt dörren om sig så hänger hon med huvudet och låtsas-snyftar och säger: "Jag kommer sakna pappa idag". Hon är så mysig!

Lika så alldeles nyss säger hon till mig: "mamma, jag vill inte vara hemma" Så jag frågar så klart vart hin vill nånstans då. "Till Anders i gula huset" Då ville hon till Anders och Mia och leka med Wilma lillgumman!

Just det, hon fick en jättefin julklapp av dom, ett staffli som man kan måla både med kritor (svarta-tavlan-kritor) och även med tusch på andra sidan, så kan man även sätta fast en pappersrulle i den. Det var perfekt! Thilde älskar den.


Just nu lider hon nog av lite tristess min lilla jänta för hon bara trilskas, så vi ska nog ge oss ut och åka lite pulka innan lunch tror jag.


Nej nu måste jag sätta lite fart här... Ha det bra!

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Linn

Åh, va sött med avskedet. :) Härliga bilder.

2010-01-25 @ 15:13:08
URL: http://vargaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0