Ny vecka igen då

Ja fy faan så fort tiden går nu! Det är redan måndag igen... Imorgon går jag in i vecka 26! galet!

Mamma och Bina ville ha med mig till stan idag, men jag känner att jag orkar inte riktigt det nu.. har det lite jobbigt med magen, sammandragningar och blir så andfådd för ingenting, plus att jag har jävligt ont av foglossningarna nu igen så det vore ju inte det bästa att åka in till uppsala och gå runt på IKEA då =P 


Men jag pallrade mig iaf ut på en promenad med vovvarna och Thilde idag. Hon har inte fått gått nån gång när vi varit ute förut utan alltid åkt vagnen när jag haft hundarna med, men det gick riktigt bra faktiskt. Hon fick gå före hela tiden så man har koll på henne =P


Sen gick vi hem och lämnade hundarna och hämtade Jonny så åkte "vi" lite pulka ute på tomten. vi=Jonny och Thilde och jag står och tittar på =P

Sen byggde Jonny en snögrotta till henne också, den tyckte hon jättemycket om. Just nu sitter jag och gäspar så jag blir alldeles tårögd, så jag tror jag ska lägga mig och vila lite innan Thilde vaknar... 


Lite bilder från idag:




Thilde och pappa gräver snögrotta :o) Snygg rumpa va? ;o)



Pontas kom och hälsade på en sväng också. En riktigt liten buse är han, eller ja, liten och liten är nog fel ordval, det är ju trots att en ettårig New foundland =P 




Förresten så måste jag säga att jag tycker det är bra att Jonny har börjat skriva blogg. Han får ur sig lite av allt han går och funderar på då. Han får lixom ventilera sig lite, det behövs! 


Nej nu ser soffan vääldigt skön ut.. 

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0