Ny webbläsare

Ja vi har skaffat en ny webbläsare. Explorer vart så jävla segt plus att det låste sig på vissa sidor, så man bara kom ingen vart. Tex så kunde jag inte logga in på blogg.se för att uppdatera bloggen, men nu är det ordning på det :o)

Nu har vi en som heter Opera, jag har alrig hanterat den förut så man känner sig som en riktig nybörjare kan jag lova =P

Har iaf lagt över de viktigaste favoriterna från explorer =P Alla bloggar jag läser och så där :o)


Thilde håller på och trasslar en del här ikväll.. Det vart tokigt idag på dan för jag somnade när hon sov så det vart lite längre än max en timme som jag hade tänkt mig.. Så just nu sitter hon uppe på sitt rum och leker för fullt hör jag och då är klockan 23.30.. inte bra.. 


Annars så måste ajg säga att hon är jävligt gó min lilla unge! z4 Jag älskar henne så galet mycket så jag kan inte sätta ord på det.


Nu den senaste tiden så har hon varit väldigt pappig. Jag har inte fått gjort nånting nrä det häller henne, inte fått klä på henne, inte tvättat henne i badet osv osv, "Nej inte DU, pappa ska" Säger hon.. Det har på sätt och vis känts ganska skönt iom att hon annars varit ganska "opappig" eller hur jag ska säga. Det har ju varit bara jag som gäller, men samtidigt så känns det lite sårande på något vis... Så jag kan ju tänka mig hur Jonny har känt hela tiden hittils... 


Jag har sorterat bland alla kort vi hade låg på datorn! Äntligen är jag färdig! Nog för att jag har ca 3 ggr så mycket ligger på den externa hårddisken, men det låtsas vi inte om =P 


Hittade iaf några kort som jag verkligen fastnade för :o)



På det här kortet ser hon nästan ut som en pojke tycker jag, men hon är söt ändå min lilla tös :o)



Sommar, sommar och sol :o) Det är kärlek det <3



Den här bilden älskar jag! <3



Min söta tokfia <3


Puss på er! <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh så mysiga bilder! Jag har som mål den här veckan att göra en sida på bloggen med bilder på barnen från det att dom är nyfödda och fram till nu. Det är s¨å kul att se hur dom växer. Thilde har blivit så stor sen jag började följa er! Hoppas allt är bra med magen!

2010-01-05 @ 11:34:26
URL: http://mamzter.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0