På hockey

Ja idag är Jonny på hockey på Hovet, fan vad jag också ville med dit!! Men det känns inte så passande att stå alldeles gravid mitt i klacken, plus att det brukar vara en del fylla med folk som ramlar över en och så där, så det känns lite osäkert med tanke på magen, så Thilde och jag blir hemma och tittar på matchen på TV istället :o)

Känner mig lite orolig över att dom ska åka när det snöar så hemskt ändå... Men dom anpassar väl hastigheten hoppas jag! Det är Thommy som kör, Jonny dricker whiskey :o)

Jag kom precis på att det kanske är lika bra att inte jag är med =P Dom som åker är nämligen: Jonny, hans bröder, Thommy och Johan, en polare till dom, Davve åsså min svärfar =P Så kommer gravida jag mitt i grabbgänget lixom =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0