Ruggig!

Ja jag är fortfarande ruggig sen vi tog oss hem från dagis, ändå så fuskade vi och åkte buss hem!


Thilde vart ledsen på vägen hem, när vi nästan var hemma och klagade över att hon hade ont i benen. Sen när vi kom hem så började hon gråta utan anledning och grät tills hon somnade i min famn. Hon hade inte sovit nånting på dagis idag så natingen var hon bara väldigt trött eller så är hon på väg att bli dålig av sprutan, hon fick ju den andra sprutan mot svininfluensan igår.

Vi får se hur hon är när hon vaknar, ska kolla tempen då.


Igår så var ju hennes första dag på dagis sen juluppehållet, jag var lite orolig, allra helst med lämningen på morgonen, men det var absolut inga problem, det gick jättebra! Samma idag, inga problem alls som tur är! 

Hon fick vara lite andra tider på dagis igår, mellan 10.30-15.30 istället för 9-14 som vanligt för att jag skulle till ögonläkaren. Allt såg bra ut där förresten, inga fel på vidvinkelseendet =P 


Nej nu ska jag börja skala potatis, vi ska käka isterband och stuvad potatis idag, det var jättelängesen vi åt det! Thilde ligger fortfarande och sover på soffan så då kan jag skala potatis i lugn och ro. Jag känner mig så hungrig idag, det är andra gången jag känner mig så hungrig så det nästan vill kurra i magen, vet inte riktigt varför.. Jag har ätit både frukost och lunch faktiskt.



En gammal bild från i somras när hon hade vattkoppor, men hon är så söt på den! <3


Nej nu ska jag skala potatisen.


Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0