Snusk, sex och lite annat

Jag var ju bara tvungen att testa, för när jag bloggade på aftonbladet så fick man i stort sett bara läsare om man skrev om sånt, så nu ska jag hålla koll på om besökarantalet ökar =P


Iaf så fick jag ett glatt besked idag som fick en sten att lyfta från mitt sinne. Även om det inte var helt klart så är det på G iaf och inte omöjligt som han sa!


Just nu håller jag på och bakar bröd. Fralla, inte scones som vanligt =P 

I morse så var vi ut och busade lite i snön igen. Thilde åkte lite pulka och lekte lite i snögrottan som vart ännu lite större idag :o) Pappa kan han! =P

Sen tog vi en liten promenad, bara runt området. Det är så mysigt att vara ute! Synd bara att jag får så jävla ont så fort, men det är smällar man får ta när man är gravid =P  


Thilde åker elmoppe här hemma som aldrig förr =P Hon älskar den där nu! Men det börjar nästan bli lite för mycket för nu tar hon den om hon bara ska in i köket, hon är ju knubbig så hon behöver den lilla minimotionen också =P Kanske dumt att tänka så redan, men hon växer ju ur allt för fort! Hon har ju växt ur sin bilbarnstol som hon ska kunna ha tills hon är 4-5 år! Och då är hon bara 2½... 

Vi vände ju på den här, även fast hon egentligen är för liten för det, men hon fick ju inte plats med benen stackarn, och Jonny skulle justera den lite till idag, men då fick han se att den är på största läget, det går inte att göra den större! Och då står det i anvisningarna att nackstödet ska sitta precis i underkant med öronen men man får ändå inte vända den förrän barnet är 102 cm långt eller nått sånt där. När barnet är 102 cm långt så sitter underdelen på nackstödet garanterat inte vid underkanten av örat kan ju jag tala om... 



Min sötnos! <3


Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0