Söndag idag

Ja, jag har blivit så vimsig på dagarna nu för tiden jag så det är knappt jag vet vad det är för dag!

Förmiddagen idag har varit lugn. Det har inte blivit många knop.. Lekt lite med Thilde, det började med bus i sängen, sen gick vi ner och åt frukost. Sen lekte vi lite till nere innan jag satte henne i badet och själv tog en dusch. Sen käkade hon lunch, pannkakor/plättar som hon äter som bara den! 6 plättar och en hel pannkaka efter det fick hon i sig. Nu ligger hon och vilar, ska snart ta upp henne. 


Vi ska snart åka till mamma och pappa, dom ville bjuda på mat idag, fiskgratäng blir det visst, ska bli riktigt gott och ganska skönt att för en gångs skull slippa laga mat själv =P 


Knäppte kort på magen igår =P Det syns ju väldigt myckt när man står upp, men det ser ju ut att vara mycket mer än det egentligen är, så därför knäppte jag en bild på magen när jag ligger ner, det ser så roligt ut! Värsta ölkulan ser det ut som =P



Det ser ju lite roligt ut som sagt =P 

Fan vilken ångest jag har över att min mage ser ut som den gör nu, med bristningarna tänkte jag. Men det blir ju lätt så när man får ett barn på över 5 kilo... =/  Och fler lär det väl kanske bli med den här bebben också antar jag..

No more bikinis for Angelica =P 


Älsklingen har förresten börjat blogga han med! kika in hos honom och lämna gärna en kommentar: helmefors.blogg.se


Nej nu ska jag ta en promenad med vovvarna.

Puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0