Uppdatering

Ja nu behövs det lite uppdatering igen =P

Igår träffade jag äntligen min Madde igen efter ett lååångt uppehåll, det var såå mysigt även om det inte blev så lång tid.

Robin är så gó! Snackar som tusan och är glad HELA tiden! förutom när han låssasgrinar, men det räknas inte =P 

Vi satt och pratade lite hemma hos henne efter att jag varit på sjukgymnastiken på morgonen, sen gjorde hon mig sällskap att hämta Thilde och så var vi ner till Barnboden och kikade lite och så där. Sen var Thilde och jag tvugna att gå hem, det tog ca en timme för mig att ta mig hem från konsum! Dt brukar ta ca 20 minuter eller så =P Jag hade en del ont sen vattengympan.. 

Idag så kom mamma och Bina och hämtade mig direkt i morse, så åkte vi ner till dagis med Thilde och sen in till Uppsala, käkade sushi och handlade lite på IKEA och på Willys :o)


I fredags så var Jonny och besiktigade bilen, det gick bra :o) Blankt papper får man väl vara nöjd med =P

Medans Jonny var iväg och fixade det så var Thilde och jag ute på en liten promenad med Ludde, hunden från Zooaffären, han är så gó den hunden! 



Jag försökte knäppa kort på honom, men så fort jag höll upp kamran så gjorde han tokrusningar så alla såg ut ungefär så här =P



Oliver och Spike myser


Sen har det nog inte hänt så mycket mer tror jag... 


Nej det tror jag inte..


Kommer jag på något mer så kommer det väl ett till inlägg i så fall =P Men jag kan ju avsluta med en bild på Thilde:



Sötnöten! <3


Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0