Slowmo...

Jag vet! Det blir inte många inlägg nu, ursäkta om jag är tråkig. Men då måste det ju vara desto roligare för er som läser när det väl kommer ett inlägg va? ;o)

Simon växer så det knakar, nu väger han över 7 kilo är jag övertygad om, han vägde 6840 när han träffade läkaren förra veckan. Han drar numera storlek 62 i kläder :o) Men kläder som det är storlek 62/68 på blir lite stora fortfarande.

Thilde är en underbar storasyster som älskar sin lillebror. hon sitter och pratar med honom när han sitter i babysittern och gullar med honom, ger honom pussar både på huvudet och på munnen. Och gissa om det är nån som skiner upp när han får se sin storasyster? Oj oj, han får ett så sött leende på läpparna då så :o)

Nu är Thilde på dagis och Simon ligger ute och sover i vagnen. Jag ska passa på att ta en promenad med hundarna nu medans Simon sover också tänkte jag. Hellre det än att gå med dom och ha Simon liggandes och gallskrika i vagnen samtidigt, det är ingen höjdare =P

Lite kort tänkte jag uppdatera er med, sen har jag nog inte så mycket mer att skriva om... Jag ska på efterkoll på MVC idag. Sen är det nog inte så mycket mer. Snart är det midsommar och det ska bli så trevligt! Vi ska vara med Madde, Johan och Robin då så det kommer bli underbart! <3 Vi ska grilla och grejer bla.



Mammas gladfis! <3


Snackar fotboll med farsan <3


I fullt samspråk med far sin :o)



Mina underbara ungar! <3


Thilde och Jonny busar järnet! <3


Bubba vill ju också vara med och busa så klart <3

Nej nu ska jag ge mig ut!

Puss på er i sommarvärmen! Glöm inte solkrämen på både er och barnen!!! Viktigt kom ihåg =P

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0