Angående konstigheter på bloggen

Jag blir så full i skratt åt folk som tror att dom kan gömma sig när dom är ute på internet.

Jag tänker mest på den "rikard" som kommenterat på Cissis blogg. 


En gång efter julen så var det en tjej som var in och kommenterade min blogg för att jag skrivit något angående Eddie som var med i Idol, om ni minns? Och sen hade hon gått in på ett annat inlägg och kommenterat kritiskt, men bytt namn, dum som hon var så bytte hon ju inte dator för det var ju från samma IP-adress som den tidigare kommentaren. Så tänk på det när ni är ute på internet och kommenterar, ni är aldrig anonyma. Det går alltid att få reda på vem ni är. 


Idag var jag med Madde och Robin ner på babycafét. Det är så mysigt att vara där bland alla bebisar! Annie var med med hennes lilla Elin också.

Det är lite roligt att se skillnaden mot när Thilde var liten och fick gå där (det är ju bara för barn UPP TILL 1 år) då var vi som mest 5 mammor där tror jag, nu var det nog fan 10! 


Thilde var ju på dagis idag och verkar ha haft riktigt roligt! Imorse när vi var på väg dit så pratade hon mest om att hon skulle sova på dagis, för att hon fortfarande var trött och seg sen morgonen och att hon var rädd att pojken som slog henne skulle vara där. Det känns så hemskt när hon säger så. Hon ska inte behöva vara rädd för någon! Det känns bra att jag har pratat med fröknarna om det att hon är rädd för den här pojken för att han har slagit henne och att hon pratar mycket om det. 

Precis när vi var på väg hem från dagis, mot bussen så ringde min mobil, det var mamma som var i Tierp och handlade så vi fick åka med henne hem.


Nu har vi precis käkat här och Jonny vilar, han började ju jobba kl 3 i natt så han åkte hemifrån vid 1.30 och så jobbade dom ända till kl 14 utan att knappt hinna få någon rast! Så han är ganska mör vill jag lova, men han vill ändå upp ikväll så han hinner umgås lite med Thilde. 


Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0