Dålig uppdatering, men det får ni stå ut med

Men det finns annat att prioritera =P

Just nu händer det inte så mycket heller faktiskt. Tiden närmar sig för snittet, den 19:e april fick vi. Inskrivning på Ackis blir den 15:e, imorgon ör det den första! Så nu går det fort, fort, fort!
Jag är bara så glad att magen håller sig i schack och inte blir så stor =P

Sitter hemma hos Madde nu, har käkat lite frukost med henne och Robin, och busat lite med Robin så klart. Han är så gó!

Thilde är på dagis idag. Hon fick vara hemma igår för hon sov så dåligt på natten. Somnade inte förrän kl 23.30 och sen vaknade hon vid 4.30 och var vaken till 6.30, då fick hon vara hemma.

Snart kommer Bina och Tryggve och hämtar mig så ska vi åka hem och fika lite :o)

Jaa, inga bilder kommer jag åt heller då iom att jag sitter hemma hos Madde.

Men iaf så kan jag ju tala om att vi fått en syskonvagn av mamma! TACK!!! <3 eller ja, hjälp till den iaf :o)
Jag har tvättat alla bebiskläder, men Madde ska få tvätta om dom och tumla dom så dom blir lite mjukare =P

Sen då..? Jaa ni.. Bebisen äär vild i magen än så länge. Jag vart lite orolig här om dagen för då hade han inte rört sig på över 3 timmar och reagerade inte när jag buffade på honom heller!! Men så sa Jonny att jag skulle spela musik för honom, så då vart det fart igen :o)

Nej nu måste jag springa och kissa, har någon som envisas med att sparka på kissblåsan nämligen =P

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Jonny Helmefors

Älskar dig älskling!

2010-04-03 @ 21:46:17
URL: http://helmefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0