En kort dag

Ja den här dagen har känts så kort, det är redan kväll! Vad har jag hunnit med idag? inte mycket känns det som.

Städat lite, varit och handlat lite, busat lite med Thilde, tjafsat lite med Thilde, sorterat viktiga papper och satt in i pärmar, vad mer? INGET! totalt bortslösad dag känns det som...


Fick ringa MVC idag för att höra efter för jag mådde inte så bra tidigare idag, men vi kom fram till att det antagligen bara var ett blodsockerfall. Jag vart helt plötsligt alldeles skakig i hela kroppen så händerna darrade, jättekonstigt var det, men det gick över när jag kommit hem och fått dricka lite jos. 


Imorgon ska jag lämna Thilde på dagis i vanlig ordning och sen ska jag till Madde, jag ska vara barnvakt åt Robin medans hon är hos tandläkaren, jag skulle även få lite lunch där <3 


Sen då...? Hmm.. måste dammsuga och förhoppningsvis torka golven imorgon, det beror lite på hur jag hinner och orkar. 


Jag har förresten inte nämnt något om Melodifestivalen på bloggen! Jag tyckte absolut inte att det var fel att Anna Bergendahl vann, men jag hade aldrig kunnat föreställa mig det! Jag hoppades att Timoteij skulle vinna men tror att Erik Saades låt skulle funka bättre ute i Europa så jag trodde han skulle vinna. men tji fick jag! 


Jag har lite delade meningar angående Salem Al Fakir (eller Rafik som min sambo alltid får hans namn till). Jag gillar nästan hans låt, ibland, inte alltid, men ibland, men känner att han är lite för underlig/egen för att representera Sverige på något vis, aa.. nää.. jag vet inte. Men låten skulle jag lätt kunna lägga in på mobilen för att lyssna på. Som sagt där har jag lite delade meningar =P 


Jag fick förresten lite bilder mailade av Veronica från hennes och Leias besök här, jättefina vart dom! <3



Det här kortet har flera stycken sagt att hon är lik mormor sin :o)


Söt! <3


Smajl! <3


Gissa om det var någon som var stolt när hon fick hålla i bebisen! Oj oj oj. Nog för att båda två ser ganska missnöjda ut på just det här kortet, men sen lade sig Thilde ner på soffan med Leia på bröstet och då låg Leia och log! Thilde ville ju inte lämna tillbaka henne när dom skulle åka hem, bebisen kunde ju stanna kvar tyckte hon. Och när hon fick klart för sig att inte det gick så skulle hon följa med Veronica och Leia till Tobo =P 


Nej nu tänker jag inte skriva något mer idag. Ha det bra alla!


Puss <3


Kommentarer
Postat av: mormor

bild nr.3 är ju du när du var liten. Hoppas allt är bra kramar

2010-03-16 @ 10:32:51
URL: http://nnillas.blogg.se/
Postat av: Angelica

mormor: Haha ja, hon är nog ganska lik mig :o)

Allt är bra med oss, blodtrycket börjar som sagt stiga lite, men annars helt okej, hoppas det rä bra med er också?

Kram

2010-03-16 @ 19:11:18
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: joppis

svar ; ja det suger att sova själv, helt värdelöst är det ! :(

2010-03-16 @ 22:52:42
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Sabina

Jag älskar hennes smilegrop, de är så himla gulligt<3

2010-03-28 @ 12:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0