Imorgon är det dags för begravning

Ja imorgon är det dags. Känns inte bra, inte bra alls! Men skönt att hon kommer få frid på riktigt äntligen, det är hon värd!


Lite problem är det ju med kläder nu, man har ju inte så stort urval som gravid, men nått ska jag väl lyckas skrapa ihop. Jonny ska ha vit skjorta och svarta finbyxor. 


En liten dikt:


På den andra sidan stranden
ska jag möta dig en gång,
ömt du räcker mig då handen
luften fylls av fågelsång.
då ska vi tillsammans vandra,
aldrig, aldrig skiljas mer,
vi ska jämt få ha varandra
lyckan den emot oss ler.


Jag var till MVC idag på koll och det såg väl så där ut faktiskt... Blodtrycket börjar stiga så nu blir det koller en gång i veckan istället för varannan vecka och vid huvudvärk eller om jag börjar må allmänt dåligt så ska jag direkt in till förlossningen. Hjärtljudet var väldigt varierande idag också, det kändes också lite konstigt, jag har ldrig varit med om det förut. Dom pendlade mellan 133-155, väldigt stora skillnader tycker jag.  Men bebben sparkar och har sig så det är ju tur det. Kollade även vikten och jag har gått upp 7.4 kilo sen inskrivningen, känns okej men jag har satt max 10 kilo så nu får det stanna lite =P 


Mamma kom hit en sväng idag och körde mig till MVC, det är så skönt att slippa gå eller åka buss :o) Tack så mycket mamma, du ställer alltid upp när man behöver! <3


Var även förbi Madde idag och hämtade lite grejer som jag fick, TACK TACK TACK!!! <3 <3 <3


Nu blir det dusch, Thilde sitter i badet och gastar att jag ska komma och duscha :o)


Puss <3




Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det vet du och förhoppningsvis dom andra oxå kram

2010-03-11 @ 22:12:36
Postat av: anna ekström

Jag kommer att tänka på er imorgon. Det är aldrig kul när sån här händer . Tur ni har varann iallafall. kram

2010-03-12 @ 12:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0