Nånting stämmer inte

Nej idag är det konstigt. Bara för att jag glömde äta lunch så kan jag helt plötsligt inte bli mätt!

Vi käkade pannkaka här, jag åt 4 stycken! Brukar max få i mig två i vanliga fall, efter ca en kvart så är jag hungrig igen, har käkat en tallrik kokta grönsaker, ärtor, majs, bönor, broccoli, blomkål och morötter, men jag är fortfarande hungrig! Vad är det för fel?! 


Beckis kom hit en sväng idag och drack lite kaffe och så satt vi och pratade lite. Jag passade även på att ta hjälp av henne med hundarna så vi gick ner på banvallen och släppte dom så dom fick springa och busa. Men dom ville knappt busa idag, vet inte om det var för mycket snö eller vad det var för fel, men dom busade inte alls som dom brukar göra annars. Vi kastade till och med pinnar åt dom så dom skulle komma igång, men Bubba bara tuggade sönder alla pinnar, båda två tuggade så dom blödde ur munnen till slut.. 


Thilde har varit på dagis igen så klart. Det hade gått bra, jag var lite orolig iom att dom skulle ut på promenad direkt på morgonen, Thilde kan ju bli ledsen då, men det hade gått jättebra. När jag kom så var hon utan blöja, för dom säger att hon är så duktig på att säga till när hon behöver gå på pottan så hon slapp den, så det känns skönt att höra att det funkar bra även på dagis. 

Jag vet inte om man ska börja försöka att hon ska vara utan när dom är ute också snart.


Imorgon ska jag till BM och mäta SF-måttet... Vi får väl se hur det har utvecklat sig. På måndag ska vi in till Uppsala för att träffa läkaren och få datum för snittet! Känns lite pirrigt faktiskt. Sen nästa torsdag så ska jag till BM igen och sen på fredagen då så är det dags för begravningen. Har pratat med dagis så Thilde får vara där på måndagen och fredagen, så det är klart. 

Nu ska jag försöka hitta något annat att äta så jag kanske känner mig mätt ett tag... Hatar att gå hungrig!


Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0