Soligt ute

Först vill jag bara nämna lite angående begravningen i fredags, det gick bra, men var jättejobbigt! Jag började grina så fort jag kom in i kyrkan, det känns så hemskt! Det är så ofattbart att hon är borta! Lilla gumman... Kommer sakna henne som fan! Redan nu så kan jag komma på mig med ett sitta och vänta på att hon ska ringa, för hon gjorde ju ofta det, men det kommer hon aldrig att göra igen...


Annars så har det inte hänt så mycket, idag var faktiskt jag och Thilde ute och åkte lite pulka på förmiddagen. Det var så skönt att få komma ut lite även om det faktiskt blåste jävligt kallt idag. Jag tog bara keps på mig och det var ett stort misstag, hade behövt mina öronmuffar, fy satan så ont i örena jag fick! 


Nu har vi precis käkat lunch här, pannkaka :o) Det är bra med pannkaka för då vet jag att Thilde äter =P så pannkaka med äppelmos blev det. 


Nej nu har jag nog inget mer att komma med för idag =P 


Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0