Some pictures

Thilde bakar kladdmuffins <3

 

Nom nom, smeten smakar smask.

 

Tjusig tjej <3

 

Thilde har fått för sig att hon ska göra grimaser så fort man knäpper kort på henne nu för tiden så då kan man få ganska roliga kort :o)

 

 

 

Hon är så söt mitt hjärta.

 

En gammal klasskompis till mig kom och hälsade på i veckan, det kändes så bra att träffa henne igen! Vi har inte träffats sen Thilde var 6 månader. Veronica fick ju barn nu i januari också, så hon var ju så klart med. Lilla Leia, såå söt! Verkar hur snäll och gó som helst. Tyvärr så hade jag ingen kamera hemma så jag kunde knäppa kort, men Veronica hade med sig systemkamera så hon knäppte kort som hon lovade skicka över.

 

Thilde vart jätteledsen när dom skulle åka, hon ville först att bebisen skulle stanna kvar men att Veronica skulle åka, men när inte det gick så ville hon åka med dom :o)

Veronica bjöd på lunch när hon kom också, Hemköpssallad! Hur gott som helst! Det var så länge sen jag åt det sist.

Thilde vart lite oartig då när vi åt tycker jag så då fick jag säga till henne, hon kom och satte sig i knä på mig så pekar hon på Veronica och säger: "Jag tycker inte om honom"! Då fick jag ju säga till henne att så säger man verkligen inte.

 

Bebis i magen då... Växer och frodas gör han. Jag vart ju lite orolig när SF-måttet inte hade utvecklats så bra när jag var på mätning sist, så jag fick en extra mätning men då hade magen växt en cm på en vecka, så då kände jag mig lugnare igen. Han har hicka väldigt ofta, flera gånger om dagen, det hade inte Thilde. Just nu hickar han på flr fullt så magen studsar på mig :o)

 

Imorgon ska Jonny och jag in till Akis för att få datum till kejsarsnittet, Känns jävligt spännande och nervöst!

 

Nej nu ska jag kika vidare på Wasaloppet. Jag tittade ju inte mycket på OS men fan jag saknar det nu. Tycker det är riktigt kul att titta på skidor.

 

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hon är så otroligt söt lilltjejen! <3



Hoppas på att det går bra att jag kommer på tisdag efter tandläkarn.



Kram <3

2010-03-07 @ 20:19:39
URL: http://lurpan.blogg.se/
Postat av: mormor

vilka jättegoa bilder på lilla Thilde på ett av korten var hon väldigt lika Heidi då hon var liten.Kram

2010-03-08 @ 09:19:18
URL: http://nnillas.blogg.se/
Postat av: Veronica

jag tror nog hon tyckte om mej tillslut iallafall :)

Hon är verkligen hur söt som helst!

Kram!

2010-03-08 @ 10:29:26
Postat av: Angelica

Cissi: Ja då det går bra det. Vi är hemma då så det är bara att komma :o)

Kram <3



Mormor: Jo hon är ju så gó! Kram



Veronica: Ja det tror jag med att hon gjorde.

Hon är ju rätt söt ja, det måste jag hålla med om :o)

Kram

2010-03-08 @ 17:47:20
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: Marie

Älskar 4:de bilden på henne. Får jag kopiera den till min dator om jag vet hur jag ska göra. Kram

2010-03-08 @ 18:40:32
Postat av: Angelica

Marie: Ja hon är så söt på den!

Klart du får göra det. Bara högerklicka på den och välj "spara" :o)

Kram

2010-03-08 @ 19:56:57
URL: http://ejlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0