Bad day

Ja idag är en dålig dag känner jag. Vaknade i morse och kände mig superirriterad! Allt får mig att explodera! Och självklart så går ju inget som det ska när man är på sånt humör heller. Skulle plocka av från bordet så tappade jag en tallrik i golvet så det stänkte över hela golvet. Tappade smörkniven i golvet med kladdiga sidan ner osv osv osv... Dessutom känns mina ögonlpock så tunga, så dom vill åka igen hela tiden, är supertrött! Skulle kunna somna sittandes här nu faktiskt. Förhoppningsvis så blir det bättre snart..

Thilde var ut en sväng idag och skulle leka men hon frös så hon ville komma in istället. Då fick hon ändå på sig mössa, vantar och två tjockare tröjor tussan <3 Så nu är hon uppe på sitt rum och leker :o)

Simon ligger i vagnen och sover. Han har börjat flina som fan när man busar med honom, det är så mysigt! Om man flummar lite för honom så flinar han eller om man blåser lite lätt <3

Myggor är det till förbannelse i år!! Det går knappt att vara ute!! Dom till och med letar sig in innanför myggnätet i vagnen! Så inte ens simon går säker stackarn.. Thilde har redan fått massor med myggbett hon.

Vad har hänt här då den senaste tiden? inte mycket faktiskt, det har varit ganska lugnt. Kommer faktiskt inte på något alls nu =P

Jag rasar i vikt förresten! Måste bara få tala om det :o) Det är såå roligt! Byxor som satt tajt i midjan innan jag vart gravid är nu helt plötsligt för stora i midjan :o) Det känns underbart faktiskt. Men lite synd bara då att man knappt kan ha några kläder längre, allt hänger som sopsäckar på en.. Häromdagen var vi till Bina och hälsade på en sväng, hon "vaktar" sin svärmors hund och lägenhet medans svärmor är borta och då hade jag på mig ett par manchesterjeans som jag inte har kunnat ha sen jag gick i skolan!! och jag kommer inte ihåg om jag ens kunde använda dom på gymnasiet eller om det går så pass långt tillbaka som högstadiet, men det har jag svårt att tro. Iaf så är det superkul! :o)

Nej nu vaknade Simon så nu ska jag ta hand om honom..


Puss <3

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja du har verkligen blivit jätte smal :)

glad för din skull <3

2010-05-31 @ 17:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0