Bakdag för lilltussan <3

Ja idag har Thilde fått baka bullar med mormor. Det tyckte hon var roligt :o)

Mamma och bina kom i morse kl 10 och åkte hem vid 17.30 så det vart verkligen en heldag, men vart timmarna tog vägen har jag ingen aning om =P

Jag var ut en sväng på promenad med Simon för att han skulle somna i vagnen och sen få sova ute, men han somnade aldrig! Var ute i 30 minuter men han skrek hela tiden i stort sett, jag tog upp honom en sväng och vaggade honom och då sov han nog ca 3 minuter iaf, sen fortsatte han skrika... Men väl hemma så somnade han i vagnen iaf så jag fick dona lite ute på tomten.

Lite bilder från dagen:


Mitt hjärta! <3


I full fart med bakningen





Pensling av bullar pågår :o)


Förkläde måste man ju ha när man ska baka :o)


Lite mys måste ju hinnas med emellanåt <3


Hon ser så kaxig ut på den här bilden så :o)


Lite gungande hanns med också under dagen :o)


Simon var så klart också med idag <3

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0