Blåshål...

Ja det är synd att det blåser så jävligt här hemma hela tiden! Man är ju livrädd för att ta ut Simon... Men vi har varit ute i stort sett hela dagen idag.
Thilde har badat för första gången ute i år, det tyckte hon var jättekul! Vi satte hennes rutschkana i poolen så hon fick åka ner i vattnet :o)

Simon har haft ont i magen idag... Jag som trodde att det faktiskt vart bättre av dropparna, för igår var han jättelugn och fin, men tji fick jag... Fast iof, om dom bara funkar varannan dag som det var nu då så är jag glad, då slipper han ha ont varannan dag åtminstånde!!

Lite bilder från idag:


Superskoj att åka kana!


Sötnosen! <3


Spike <3


Bubba ville inte riktigt vara med på kort <3

I morgon ska vi eventuellt ta fram Thildes stora pool. Den hon badade i idag har vi fått låna av Madde och Johan så Simon kanske kan bada i sommar. Thildes är ju lite större, så det är smidigare med en liten om han ska bada sen när han kan sitta :o)

Hmm vad mer...? Imorgon kommer Anders, Mia, Wilma och Melvin hit, det ska bli trevligt, vi träffas ju så sällan nu!


Fan jag börjar svälla i halsen! Jag började känna av det i torsdags efter marknaden. Men det är en lite annorlunda "förkylning" mot hur det brukar vara, för nu får jag bara ont i halsen på eftermiddagen/kvällen, men i vanliga fall är det ju tvärt om, att man har ont på morgonen och sen blir det bättre... Men.. jag är inte som alla andra jag ;o)

Puss <3


Kommentarer
Postat av: madeleine

Thilde måste ju ha varit JÄTTE stor för den pollen:) <3<3 puss

2010-05-23 @ 18:53:07
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0