Det regnar över oss idag

Lite tråkigt väder idag men förhoppningsvis blir det bättre tills imorgon då det är marknad! :o)

Igår var jag, Thilde, Simon, Madde och Robin till lekpark och lekte, det var jättemysigt! <3

Idag har vi ännu så länge inte hunnit gjort något, Simon har haft väldigt ont i magen hela dagen, så han somnade inte ordentligt förrän kl 14 här, innan dess så har han bara gråtit hela dagen stackarn... Jag lovade Thilde att vi skulle gå ut och leka när han somnat men då hann det börja regna =/
Nu står det lite städning och så på schemat. I morgon är det dags för marknad så jag vill hinna med så mycket som möjligt här hemma idag så man kan ta det lugnt där imorgon :o)

Tänkte även dela med mig av lite mera kort på barnen :o)

Det är helt galet så mycket man kan älska sina barn! Jag förstår inte! <3 <3 <3


Simons första bad


Underbaraste tjejen i världen! <3



Simon smakar pappas finger <3


Sötnos! <3


Simon funderar lite <3


Munnen full med saft :o)

Sådan, nej nu ska jag försöka göra lite nytta här hemma också. Diskmaskinen är iaf avklarad för dagen :o)

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Mormor Lotta

2 av världens goaste ungar

2010-05-19 @ 22:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0