Lite bilder

Ja äntligen har jag fått fingrarna ur och lagt över bilder från mobilen till datorn så jag kan dela med mig till er :o)


Thilde och Bubba myser i soffan

Tyvärr så är det ju inte så jättebra kvalitet på bilderna, då jag har en värdelös kamera på mobilen, men det får ni stå ut med haha!


Min busunge! <3


Simon <3


Simon när han mådde som sämst på sjukhuset... Fy fan va jag led med honom!!


Lite piggare och gosar med mamma <3


Så här skönt tyckte han att det var att bli av med sonden ur näsan! :o)

Det var iaf lite bilder.. Ska tömma Jonnys mobil så fort han slutat prata i den så då kommer det lite fler bilder igen :o)

Det lunkar på ganska lugnt här hemma nu.. Thilde verkar acceptera Simon mer och mer, hon brukar sitta och passa honom när han sitter i babysittern och vill även pussa på honom nu! Framsteg säger jag bara :o)

Mamma var hit en snabb sväng igår och lämnade varsin kasse med kläder och så till barnen, gissa om det var någon som vart lycklig? Thilde älskar presenter :o)

Idag ser det riktigt mulet oh tråkigt ut ute, vi som hade tänkt gå ut allihopa sen och kratta och ha oss på tomten, men det ser ut som att vi får ta det någon annan dag istället..

Jag är såå nyfiken på Maddes nya lägenhet!!! Måste ta mig dit någon dag snart och hälsa på :o) Hon bor ju så nära mig nu, det kunde inte bli bättre! :o) Nu kan vi träffas varje dag om vi vill! <3 I Love it!

Förresten... Om ni har ett kinkigt barn (spädbarn) så skaffa en vibrerande babysitter! Dom är guld värda kan jag lova. Simon är ganska gapig och gnällig av sig och vill jättegärna vara i mammas famn hela tiden, men det är ju bara att se det realistiskt, det funkar inte att ha det så med en 2½ åring i huset också =P Men då funkar det jättebra att sätta honom i den, han blir jättelugn och somnar gärna i den :o) Vi hade tur så vi fick ju en av Madde och Johan så vi slapp köpa en ny =P

Kände mig riktigt duktig i morse förresten, bakade scones till frukost! Det är så gott!! Dessutom så tror jag att det är brödet Thilde tycker allra bäst om också, hon äter aldrig så bra till frukost som när hon får scones :o)

Nej nu är det dags att ge Lilleman mat ser jag. Jag försöker hålla ganska hårt på att han ska äta var tredje timme, för han är så fruktansvärt snuttig så om han fick som han ville så skulle han ligga vid tutten hela tiden =P Men iom att han verkar ha ont i magen så är inte det så bra, för dom får värre ont i magen om dom äter hela tiden, om det är kolik vill säga, så då försöker jag hålla det til var tredje timme, då får han äta 5 minuter, sen ska han rapa, sen får han äta 5 minuter till och sen rapa igen, och sen om han orkar så får han 5 minuter till :o) Så en kvart äter han allt som allt per tillfälle.

Puss <3

Kommentarer
Postat av: madeleine

sötnosarna <3 gissa om jag tycker att dey är skönt att komma närmare dig då:) <3<3<3 puss

2010-05-06 @ 13:46:34
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Sabina

Åh får komma förbi med kameran någon dag :) <3

2010-05-07 @ 19:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0