Mera bilder

Ja nu kommer det lite mer bilder på Lilleman:


Ville du nått eller...?


Ja två iaf.. Det tar sån tid att ladda upp bilder så jag orkar inte sitta med det nu. =P


Vi var till BVC idag. Han växer iaf lillkillen :o) Han vägde nu 4560 gram och var 53.5 cm lång :o) Hermine tyckte han var så fin så :o) Alltid lika kul att höra.
Jag ska prova köpa sempers magdroppar till honom för att se om han kanske blir lite bättre i magen av dom. Han har lite ont i magen som det är nu, men om det är kolik eller om det är pga penicillinet vet vi inte riktigt, så jag ska prova med dom dropparna och se om det blir bättre :o)

Annars har det inte hänt så mycket här. Simon var lite trasslig i natt så han var vaken nästan en timme vid kl 3, åsså skulle vi upp tidigt i morse för att vi skulle vara på BVC 9.30! så jag var ganska trött här mitt på dagen och slocknade på soffan =P Sen gick jag upp och la Thilde för att sova middag, så när hon somnat så tog jag med mig simon upp och så sov vi en liten stund till, såå skönt och välbehövligt!

Han har börjat bli röd i stjärten igen lillgossen.. Tycker så synd om honom för man märker verkligen hur ont han har av det... Så fort man ska tvätta rumpan på honom så illvrålar han... Lilltussen <3

Thilde är verkligen populär hos lillebrorsan, så fort han hör henne nära eller att hon kommer i hans synfält så ler han :o) Jag kan ju inte säga så fort han ser henne iom att han inte ska se så långt än, men det är precis som att när han får syn på henne så blir han glad :o) Och vem blir inte det? =P

Gudars, det finns så mycket kärlek i min kropp för mina barn så jag kan inte ens sätta ord på det. Bara jag tänker på dom så pirrar det i magen, helt sjukt!

Ändå känner jag mig så taskig mot Thilde. Hon är ju så van att mamma alltid har tid för henne och så nu får hon vänta hela tiden... Men hon är så duktig, för hon klagar aldrig. Det är precis som att hon förstår att det måste vara så... Men sen så försökere hon ju köra med mig också märker jag. För så fort jag sätter mig och ska amma Simon, så antingen är hon hungrig och vill ha något att äta, eller så är hon törstig, precis som att jag inte ska få sitta där med honom. Men då bara säger jag att hon får vänta för att simon måste få äta han okså och sen är det bra. Sen när Simon har ätit klart så vill hon ändå inte ha något =P


Mitt härta! <3

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är en jätte fin liten kille ni fått! Och Thilde är lika söt som alltid :-) Vet inte vad du använder till Simons rumpa, men Noah var också jätte röd ett tag i början. Vi fick sluta använda våtservetter, bara köra med mild tvål och vatten, sen fungerade bepanthen för oss. Kan ju vara värt att prova :-) Grattis Grattis till den utökade familjen!

2010-05-07 @ 20:16:22
URL: http://mamzterblog.soclog.se
Postat av: anna

Det går nog bra . Jag tror nog eller rättare sagt jag vet att du är världens bästa mamma för dina barn

Jag köpte droppar på apoteket till Eve och Signe när dom var små mot ont i magen . Kommer inte just nu ihåg vad dom heter men dom var jättebra.toppenfin lillpojke och söt storasyster.Kram

2010-05-08 @ 07:15:42
Postat av: madeleine

lider med lilleman:´( <3 <3 puss

2010-05-08 @ 22:22:17
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: joppis

guuud så söt han är lilla simon:)

2010-05-11 @ 14:59:29
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0