101122

Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen. Det har hänt en del men jag kommer säkert inte ihåg att skriva om allt.

Kan ju börja med att berätta om helgen, vi var ute och grillade, jag, Jonny, Thilde, Simon och Hampus, det var riktigt mysig!! Vi åkte till ett ställe som jag inte kommer ihåg just nu vad det heter(kom på innan jag hunnit skriva klart inlägget iaf, det heter Lindbergsviken), iaf så fanns det vindskydd och grillplats där så vi tände grillen och grillade korv och mashmallows :o) Thilde var för feg för att smaka mashmallows men när vi kom hem så bara tjatade hon om att hon ville åka ut och grilla sånna igen =P

Lite bilder:


Simon i vindskyddet

Hampus och Thilde busar i snön

Elden

Hela grillplatsen

Thilde gick inte med på att knäppa ett nytt kort fast det här vart så dåligt, då vart jag så här glad:

=P


Jonny försöker ge lite extra fart åt glöden ;o)

Har knäppt lite mer bilder den senaste tiden som jag också tänkte dela med mig av:


Det här är en så klockren bild på Simon, den visar honom som han är när det är full action här hemma, ett riktigt litet bustroll är vad han är :o)


Thilde och Madde <3


Flum <3


Simon på öppna förskolan <3


Bubba och Spike <3

Nej nu får det räcka med bilder.

På torsdag ska jag på begravning, då är det dags för jordfästning av kära morfar Berra <3

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0