Babycafé

Japp, igår var det tisdag vilket i min bok innebär babycafé. Det är så roligt att gå dit! Man verkligen ser att Simon gillar det så mycket.

Jag knäppte lite kort då också för en gångs skull.


Simon leker <3


Sitter i "lekpölen"


Simons kompis Embla


Dom gillar ankorna båda två :o)

Jag pratade med Helena som håller i öppna förskolan så imorgon, torsdag, ska Simon få leka naken där ;o) Det ska bli kul att se reaktioner från honom :o)

Igår kom första snön också! Precis när vi skulle hämta Thilde på dagis, så bussen vi skulle ta ner kom aldrig utan vi fick gå ner så då hann vi inte med bussen hem 14.10 så jag fick ringa efter granen så kom han och hämtade Thilde iaf, Simon och jag gömde oss på Lidl tills bussen efter gick :o)


Snö! <3

Nej nu ska jag käka frukost och busa med barnen!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0