bussresa avklarad idag

Japp idag tog vi en längre bussresa, jag och barnen. Vi åkte hem till mamma och pappa och hälsade på.
Dom fick ju valpar här, 7 stycken, men nu är det bara 3 st kvar och oj så söta dom är! :o)
Thilde busade och mös med dom, men tyckte det var lite otäckt när dom hoppade. Simon älskade när dom kom och nafsade honom i händerna för han är så killig i just händerna, så då skrattade han högt :o)

Annars har det inte hänt så jättemycket, barnen blir bara bättre och bättre från sina förkylningar som dom åkte på, så det är ju skönt.

Simon har lärt sig klappa händerna nu! Han är så mallig över det. Det första han gjorde i morse när han vaknade var att klappa händerna tussen <3
Thilde är så duktig och försöker hjälpa till att lära honom olika saker :o) Hon är en duktig storasyster <3


Mina busungar <3


"Får jag titta lite närmare på den där?"


Tramsmaja 1


Tramsmaja 2


Syrran killas <3


Thilde fick en ny "mobiltelefon" med en tidning i helgen, hon är sååå mallig över den, så då skulle vi knäppa kort på henne med den, då vart det så här, så bad jag henne se lite glad ut så då vart det så här:


Gladfisa! <3


Thilde gosar med Difelina hemma hos mormor och morfar <3


Simon är inget större fan av blixt på kameror ;o)


Valpen ville också vara med på bild :o)


En av valparna, dom är så söta!


Thilde busar med en av valparna <3


Simon, tröttfis <3

Så, nu fick ni lite bilder att gotta er i också :o)

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag försöker lösa lite korsord och läsa lite så tiden springer iväg Men ibland har jag ingen ro att sitta med det. :/ Kram <3

2010-11-02 @ 19:06:20
URL: http://lurpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0