Lite uppdatering

Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen. Barnen vart ju sjuka, men nu är dom friska igen. Thilde har lite hosta på nätterna bara.
I morse när jag vaknade så gonade det skit om lillkillen, han hade bajsat ner hela sig! Så det vart en dusch/bad i handfatet på toaletten ;o)


Simon tycker det är superroligt att bada :o)

Annars så har jag städat och haft mig mest hela dagen, städat lite, busat lite med barnen, ätit lite, matat lite tvättat lite och städat lite, så kom mamma och Bina hit på fika en sväng också så det är ganska mycket städ kvar ändå =P
Sorterade ur leksaker från leksakshyllan vi har nere i vardagsummet, den var överfull! Så en plastpåse full med leksaker plockade jag bort. Jag vill ha nätkorgar att sätta i hyllan, som man kan stoppa ner leksakerna i, så det inte ser så rörigt ut. Så det står på önskelistan, likaså ett platt dammsugarmunstycke och doftkulor att lägga i dammsugarpåsen :o)

Helgen var lugn, vi var bara hemma och tog det lugnt. Jonny var ju ledig i tre dagar så det var skönt.

Lite mer bilder från de senaste dagarna:


Ute på promenad i kylan. Jag gick hemifrån med två barn men halvvägs hem så vart det bara Simon kvar =P Jonny kom precis hem från Börje så han hämtade upp Thilde för hon ville åka bil med pappa :o)


Thilde spexar <3


Simon härjar <3


Love is in the air <3


Sötnosen! <3

Ja det var lite uppdatering som sagt. Juste!! Simon försöker dra sig fram på golvet nu när han sitter. Han drar sig fram med händerna lilltussen :o) Han kommer ju inte särskilt långt men han har ju precis börjat med det så :o)

Nej nu blir det till att sätta Thilde i badet och hoppa in i duschen själv. Simon fick ju sitt i morse han så han slipper nu om jag inte tar in honom i duschen en sväng sen bara för att han tycker det är så roligt, det återstår att se :o)

Ha det bra i kylan!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Joppis

sv; Jadu de blev ingen skräck för min del,de va engelsk text så jag fick skippa att se den,de kanske va lika bra:p haha.. Gud så söt simon är:) Thilde med såklart! :) <3<3

2010-11-08 @ 19:10:21
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0