Onsdag 101103

Usch vad fort tiden går! Det är snart första advent! Samtidigt som jag fasar lite över det så ska det bli ganska mysigt, för jag gillar julen, med alla lampor och tomtar och mysighet som blir :o)

Idag har vi inte gjort knappt nånting här hemma.. Det har regnat hela dagen! Jag hade tänkt ta en promenad ner och handlat men har inte velat ta ut barnen när det regnar så hemskt... Ska vi ta bussen ner så måste Thilde gå eftersom det inte är säkert att det är en buss där syskonvagnen får plats, och då blir ju hon alldeles dyblöt! Så nej, det vart inget sånt idag...

Har knäppt lite kort här hemma har vi gjort. Simon stackarn fattar ingenting med blixten, han ser helt vettskrämd ut på alla kort tussen =P


Thilde åt för ovanlighetens skull en jätteportion mat till lunch <3


Simon gladfis! Åt mos och korv till lunch idag <3


Thilde visar Simon hur man klappar händerna <3


Thilde busar med Simon och låtsas sova för att sen skrämma honom :o)


Försökte även få kort på mina hundar =P Det här är Spike.. han är ganska svår att knäppa kort på för han blir så till sig så han antingen ylar eller slickar sig om munnen på alla kort, det här vart någorlunda normalt iaf =P


Så här ser de flesta korten på honom ut =P


Också ganska fint även om han ser ut att ha flera mil lång nos här =P


Bubba skäms mest när man ska knäppa kort på honom.



Blir han inte generad så bröstar han upp sig


Båda hundarna älskar att mysa

Nej nu ska jag kolla om det är uppehåll så vi kanske kan lyckas ta oss ner och handla lite mjölk...

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilket fint kort på Simon. Kram

2010-11-03 @ 21:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0