Babycafé idag

Japp idag var vi till babycafét som vanligt på tisdagar. Jag frågade Helena idag om dom inte skulle kunna ha det lite längre för jag tycker två timmar är så kort tid, man hinner bara dit, sjunga sen är det dags för fika och sen ska man gå hem. Så hon skulle kolla om vi iaf kunde få upplåst till kl 9 men att hon kommer till kl 10 iaf, för då hinner man pyssla lite och så innan vi sjunger också :o)

Jag tog en promenad innan jag hämtade Thilde på dagis för jag tyckte att det var ingen mening att gå hem och vara hemma i bara 20 minuter för att sen gå ner igen.

Idag ska jag göra kalops tänkte jag, det är så gott men jag gör det så sällan. Sen ikväll så kommer Thildes farfar och hans sambo för att gratta Thilde, det ska bli kul. Dom är så mysiga att umgås med och Thilde tycker jättemycket om dom :o)

Nej nu ska jag ta och dammsuga en sväng och röja undan lite så det är snyggt igen när vi får främmande igen :o)

Puss <3

Kommentarer
Postat av: johanna

svar: tack så jätte mycket,va glad jag blir :) <3

2010-10-13 @ 15:03:49
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0