En till idag

Japp en kort uppdatering idag med!

Simon, jag, Annie och Elin har varit på babycafé nu på morgonen, det är så mysigt där! Jag ska försöka komma ihåg att fråga Madde om jag får låna hennes kamera till nästa vekca så ska jag ta lite bilder som jag kan lägga ut här :o)

Var in på affären på vägen hem och köpte lite hundmat och blöjor så nu ska jag snart gå igen, jag kom hem ca 12.55 nånting och måste gå senast 13.25 igen =P Så jag tänker inte försöka hinna med att göra något nu innan, tänkte först försöka hinna hänga tvätt men jag hinner inte bli klar med det innan jag måste gå igen så jag väntar med det tills vi kommer hem sen istället.

Hmm mer då...? Tönkte försöka stanna till på någon lekpark på vägen hem så Thilde får leka lite, vi får se vart det blir. Eventuellt skulle vi få besök ikväll av Micke Woltz en snabb sväng.

Nej nu ska jag roa min son lite, han är så dålig på att sova nu för tiden så jag blir alldeles bekymrad!



Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Lindha

Hejsan.

Jag råkade hamna på din blogg när jag googlade på babycafé i Tierp.

Och då såg jag att du har varit där och undrar hur det är där, om det är mycket folk och vad man gör där?

Funderar på att gå dit imorgon.



/ Linda

2010-10-11 @ 21:34:54
URL: http://lindhaforselius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0