Fredag=Idolkväll

Japp, fredagar är vi bänkade framför TV:n för Idol. Men nu för tiden så orkar jag aldrig hålla mig vaken så jag får se vem som åker ut, men det är ju en annan historia =P
Oftast så håller Simon i gång under framträdandena också så man missar en hel del, meeen det är så det ska vara :o) Programmet går i repris så det går ingen nöd på mig.

Idag har jag röjt undan lite här hemma, brukar oftast inte hinna med det på fredagarna eftersom vi är på öppna förskolan då och så men idag så hann jag för vi är hemma. Thilde sitter just nu och äter pannkaka och tittar på Barbie-film :o)
Simon sover uppe, han var så trött så hela tiden jag dammsög så satt han och vrålade, grinade och skrek och så fort jag kom i närheten så sträckte han armarna mot mig tussen <3

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tävling i bloggen :D Passa på att vinna ett snyggt spets nattlinne :D Kika in!

2010-10-24 @ 19:13:13
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0