I'm so sorry

Ja jag är hemskt ledsen för den otroligt dåliga uppdateringen. Jag skäms! Men det känns som att man inte har riktigt tid att sitta och skriva här allt för ofta med två små busfrön som behöver underhållas :o)

Iaf så är det bra med dom små trollen. Thilde fyller 3 år på måndag och har till dess beställt en tårta som ska vara ett svart hjärta. Jag ska göra mitt bästa, ska försöka skära till runda bottnar till ett hjärta och så fylla ovansidan med svart strössel, hoppas hon blir glad då mitt hjärta!

Simon växer så det knakar, han är ju 5 ½ månad nu. Två tänder har han och har börjat "prata" han jollrar och småsnackar, sitter gör han, men det har han gjort i snart två månader :o)
Sist vi vägde och mätte honom så var han 69 cm och vägde 10450 gram. Så han är stor lillkillen :o) Drar redan 74/80 i storlek på kläder! Käkar burkmat gör han nu, men jag ammar honom fortfarande en del, mest på natten faktiskt. Har lite problem med att få honom att ta flaskan och att glla ersättningen, hoppas det blir bättre med välling när han får det sen!

Vi är flitiga besökare på babycafé nu, det känns så bra, riktigt trevligt folk som är där nu så det känns bra :o) Annars så är han riktigt social av sig, vill gärna vara med det händer grejer och han älskar sin pappa. Så fort han får se Jonny så sparkar han med benen och skrattar och ler så sött så :o)

Hmm mera då? Mig har det inte hänt så mycket för så det finns inte något att berätta om mig, eller jo har klippt mig och färgat håret mörkrött, så nu är jag riktigt nöjd med färgen! :o)

Lite bilder:


Simon verkar berätta något ytterst roligt för lilla Leia <3


Vi har roligt vi med <3


Gladfis! <3


Thilde-busan <3

Det var iaf lite bilder också. Jag ska försöka bli bättre på att blogga nu.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0