Saknar...

Det finns många jag saknar, som borde fått leva lite längre och träffat fler och upplevt mer.

Min farmor och farfar till exempel. Jag tänker varje dag på att dom inte hann träffa mina barn. Det känns så fel. Jag ville ju se min farfar sitta i gungstolen och busa med mina barn recis som han busade med oss när vi var små. Och farmor skulle bjuda dom på en sockerbit dränkt i ättika mot hicka, precis som hon gjorde för oss...
Men det hann vi aldrig med...

Likaså med Jonnys farmor, hon tyckte ju så mycket om Thilde och Thilde tyckte så mycket om henne, men nu kommer dom aldrig träffas mer och Simon hann aldrig träffa henne alls. Det värker i mitt hjärta.


farmor och farfar <3


"farmor" (Jonnys farmor, som var som en farmor för mig med)

Ni är älskade och saknade mina söta små änglar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0