Sjukstuga 101027

Ja idag har vi sjukstuga här hemma. Thilde är hemma från dagis med snuva och lite, lite feber. Simon är hostig, snorig och febrig...

Jag fick fråga min syster Cissi om hon kunde fixa flytande alvedon och nässpray till barnen för jag vill inte ta ut dom i kylan när dom ändå mår dåligt. Så det var ju guld värt! Riktig tur för mig att hon jobbar eftermiddag den här veckan.

Annars så är det ganska lugnt. Spike slet sig idag när jag satte ut dom i linorna... Jag vet inte riktigt hur det gick till om jag missade helt när jag satte fast haken i halsbandet eller om den lossnade sen, men lossnade hade den gjort iaf... Så när jag skulle ta in dom så var det bara Bubba där och Spike var inne på grannens altan, innanför grinden så jag var tvungen att gå över dit och hämta honom, jag fick öppna grinden för att han skulle komma ut så jag vet inte hur han kom in dit =P

Nej nu vaknade Simon så nu ska jag gosa lite med honom...

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0